duminică, 25 aprilie 2010

Subestimare.


Vacanta, scoala, weekend si tot asa. Pentru multi tineri asta inseamna viata. Uneori mi se pare simplu si relaxing, alteori ma intreb cum rezista. Cat despre mine, in fiecare dimineata imi propun atatea pentru ziua care abia a inceput, incat abia reusesc sa mai scriu pe blog:)). As vrea sa am mai multa ambitie si sa fac cat mai multe, dar uneori sunt really tired sau pur si simplu nu am chef(urat, stiu). Am decis sa-mi fac de acum o lista la fiecare inceput de saptamana, sa stiu ce am facut si ce mai am. Life is short... Nu vrea sa ma trezesc ca nu am realizat nimic cat am avut ocazia. Da, stiu.. Sunt incoerenta. Am multe idei si nu stiu cu ce ar trebui sa incep :P.

SO! De acum vrea sa fiu mai organizata, vreau sa imi stabilesc prioritatile, vreau sa ma bucur de viata, vreau sa fiu fericita, sa mananc mancare de fast food si sa beau Pepsi, sa alerg, sa ies cu rolele, sa rad mult si sa nu neglijez pers. la care tin muult, muuuult.

Vreau sa lucrez mai mult la mate, fizica si geogra, sa citesc mai multe carti, sa invat zi de zi la engleza, sa intru la ASE.

Vreau sa fac voluntariat de cate ori am ocazia, sa organizez cat mai multe, sa-i ajut pe ceilalti, sa fac oamenii fericiti, that's all that really matters. Vreau sa fiu eu, sa nu ma schimb niciodata, sa nu-mi pese niciodata de bani, sa nu imi aleg meseria in functie de salariu.

Vreau sa traiesc alaturi de cei dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu