marți, 13 aprilie 2010

Presa in Romania





Recunosc, sunt varza in ceea ce priveste documentarea. Sunt ultima care afla noutatile (alea pe care toti le stiu:)) ).

Daca va intrebati de ce, e simplu! De cate ori am ghinionul sa deschid televizorul pe stiri, vad ori crime, ori accidente ori violuri. Mda, mai sunt si exceptii cand mai apar si familii care se cearta de la averi. In ultima vreme am urmarit scandalul asta cu parintele Popa, din Budu Cantemir. Colega aia draguta, Diana, e din Budu si mi-a povestit cu lux de amanunte situatia. Din pacate pentru cititorii cotidianului in care a aparut prostia asta, aka iubitorii de scandal, nu exista nicio amanta... HA! TZEAPA! Oricum, chiar nu vi se parea putin suspect? Un parinte de 33 de ani sa se dea la o doamna de 50 si ceva de ani? Mhm... Nu ca as jigni-o pe biata tarancuta, dar sa fim seriosi.. Daca vroia, gasea si el una mai buna... Dar, sa revenim. Ii povesteam mamei mele despre toata porcaria asta si GHICITI CE?! Mi-a zis ca a fost colega cu parintele Popa, care a predat o perioada la nu stiu ce scoala. Intr-adevar, descrierea facuta de mama mea a coincis cu cea facuta de Diana: un om calm, cu bun simt, la locul lui.

Acum vin celelalte intrebari: care e situatia reala? Bai fratilor! Serios acum. Voi chiar puteti crede asa ceva?? Am vazut ca au fost facute tot felul de corelatii cu alti preoti care nu stiu ce facusera. Dar oare chiar Romania asta, care pentru unii este o groapa de gunoi, nu merita si ea o prezentare mai buna? Oare chiar nu putem sa scoatem in evidenta si lucrurile alea frumoase care sunt la noi in tara? Si sa nu-mi spuneti ca nu exista, pentru ca ori sunteti oribi, ori vreti sa fiti!

In concluzie, incercati si voi sa vedeti partea plina a paharului si nu mai credeti toate prostiile scrise pentru bani!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu