duminică, 11 aprilie 2010

Din nou blogger!


Well, well... Dupa mai bine de un an, am revenit la blogging. Am descoperite atatea lucruri faine in aceasta perioada si atatia oameni faini... Am realizat ca e atat de frumoasa viata (nu exagerez) si ca putem fi foarte fericiti daca vrem cu adevarat. Dar, mai ales, am descoperit ca fiecare om are frumusetea lui si ca defectele pot fi calitati uneori (nu, nu, nu e un joc de cuvinte, am dreptate:))) )

Ganditi-va la un lucru! Daca tot timpul am avea ceea ce ne dorim, am mai aprecia ceea ce avem? Sau daca toti oamenii ar fi corecti, am mai aprecia corectitudinea (bine, recunosc, corectitudinea e ceva transparent, superficial, nu prea exista, subiectivismul domnina). Exact asa e si cu defectele!

Mai mult de atat, am descoperit ca noi, tinerii, chiar putem schimba lumea! Serios! De curand am observat cat de usor te poti implica si lupta. E atat de frumos!!! Sa fii tu cel ce ia initiativa, sa iti doresti mai mult si de asemenea, sa faci mai mult! Desigur, am o doza de regret ca 'm-am trezit' tarziu, dar chiar si acest fapt are partea lui buna!!

Haideti sa luptam, dragii mei bloggeri, pentru ca doar luptand ne putem bucura de viata!

3 comentarii: