luni, 12 aprilie 2010

Ati auzit de ETI-21?


Acum 4-5 luni de zile o colega foarte simpatica (Diana Dumitrascu) tot incerca sa ne explice despre o super tabara in care a fost ea (era vorba despre Force) si sa facem si noi un grup pentru un workshop de dezvoltare personala. Nu prea stiam eu despre ce-i vorba si cu ce se mananca:))), dar m-am bagat, ca de, unde nu ma bag eu? A fost foarte fainut, am descoperit multe lucruri la care nu m-as fi asteptat! Mi-am dat seama ca in loc sa ma plang de toate alea, mai bine fac ceva! Si uite-asa... Am creat noi grupul eti-21 (initial 21) [echipa tinerilor inovatori sau extraterestri tineri inovatori:))))]

Foarte fain la inceput, toate bune si frumoase, vorbarie multa, dar dupa cateva zile, ne-am pus pe treaba: am realizat proiectul Hai la film! in cadrul colegiului nostru (Cuza Voda Husi), am mers la azilul de batrani de 8 martie, i-am vizitat pe copilasii de la Star of Hope (le-am dus niste jucarii si rechizite si erau atat de fericiti!!!! am sa pun niste poze cu ei), am incheiat un contract cu organizatia Oricum ca sa organizam dezbateri in cadrul liceului (despre asta nu stiu foarte multe pt ca nu ma ocup eu)

Am lasat cel mai important lucru la sfarsit: am realizat un proiect in cadrul site-ului TaraluiAndrei.ro, pentru a transforma o sala din cadrul colegiului intr-una de repetitii, avand in vedere ca avem multi tineri talentati in liceu si nu au un spatiu pentru a exersa. Sper din tot sufletul sa-l castigam!!!

Asa ca, daca esti elev la Colegiul ,,Cuza Voda'' din Husi si te crezi smart si muncitor:)) esti oricand binevenit in grupul nostru, pentru mai multe proiecte si nu in ultimul rand, a lot of fun!! De-ati sti cate am invatat eu in aceasta perioada!!!

Un comentariu:

  1. alexandra ai dreptate ... am invatat foarte multe lucruri utile pe care acum incercam sa le punem in practica si speram sa le finalizam cu succes :D.
    Putem pentru ca vrem !!!

    RăspundețiȘtergere