miercuri, 14 aprilie 2010

Sunteti curiosi?


















Franta de oboseala, stateam si vegetam in aceasta dimineata, gandidu-ma la diferite momente in care nu mi-am putut "stapani" curiozitatea! Da, sunt o fire foarte curioasa si stiu ca nu dau dovada de maturitatea sau ce vreti voi prin asta.

In fine, la ce ma gandeam eu.. Daca v-as spune acum ca e scris ceva despre voi pe un blog (ceva urat, I mean), constienti fiind ca nu va aduce niciun beneficiu daca cititi, v-ati putea stapani? E o arta, sa stiti!

In momentul in care poti face abstractie de ceea ce cred ceilalti, de ceea ce zic, scriu, atunci cand poti fi indiferent la nimicurile de acest gen, atunci ai dobandit adevarate aptitudini. Am invatat de la o pers. ft desteapta expresia "cainii latra, caravana trece". E tare, nu?:)) Si eu incerc din greu sa nu mai citesc pe forum-uri, sa nu mai scriu pe calificativ (=))) oricum, n-am mai scris de mult ceva de rau, ar trebui sa-mi revin de-acum:)) ). Uneori reusesc sa-mi impun o anumita indiferenta, alteori nu. Pentru ca uneori nu cunvintele dor, ci atitudinea.. Da, da, probabil acum caut scuze.

Ce spuneti, incercam sa fim indiferenti cu persoanele care nu merita mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu